
DINLI CENTHOR 800 4X4 EVOLUTION
Značka:
Určení:
Klíčové vlastnosti:
- výkonný motor - 800cc
- osvědčená kvalita
- netradiční vzhled
- pohon 4X4
Základní informace:
Nová čtyřkolka Dinli Centhor 800 Evolution 4x4 nabízí agresivní vzhled ve stylu závodních strojů kategorie 4x4 v kombinaci s výkonným motorem 800cc a sportovně naladěným podvozkem postaveným na bázi osvědčené profesionální kvalitní a užitkové čtyřkolky Dinli Centhor 700.
Tato kombinace nabízí dostatek výkonu a jízdního komfortu i pro sportovně založené jezdce. Nový motor čtyřkolky Dinli Evolution 800 i všechny další důležité komponenty prošly výrazným vývojovým procesem, jehož výsledkem je zvýšený objem, nárůst výkonu na 45 koní, a mohutných 60 Nm točivého momentu.
Motor této čtyřkolky je také odolnější a lépe odolává přetížení typickému pro sportovní jízdu. Předností tohoto ATV stroje je i úplně nový design, který i přes svůj vysoce sportovní střih poskytuje ochranu jezdce před znečištěním obdobně dobře jako kapotovaný užitkový stroj.
I přes svůj osobitý agresivní design zůstává DINLI AS CENTHOR 800 zcela plnohodnotným profesionálním užitkový stroj. Ke čtyřkolce je možné připojit širokou škálu nejrůznějších pracovních doplňků jako jsou travní sekačky, mulčovače, posypové vozíků,radlice na sníh, vyvážeček dřeva a mnoho jiných užitečných doplňků používaných v zemědělství či lesním hospodářství.
Výkon je přenášen na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru a kardanových hřídelí. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomalá pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Převodový systém je jednoduše a snadno udržovatelný a je navržen pro minimální nároky na údržbu. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.
Standardní záruka této velmi kvalitní čtyřkolky je v trvání dvou let a vztahuje se na veškeré vady materiálu, nebo výrobní vady. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé.
Technické informace:
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 20 litrů |
Délka: | 2088 |
Šířka: | 1213 mm |
Výška: | 1245 mm |
Rozvor: | 1300 mm |
Výška sedla: | 900 mm |
Suchá hmotnost: | - |
Homologace: | možnost pro 2 osoby |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | C.V.T. V-belt (variátor) vpřed, vzad, neutrál, vpřed s pomalou redukcí L,H,N,R,P, motorová brzda |
Pohon: | kardanovými hřídeli 2WD/4WD/4WD s uzávěrkou diferenciálu |
Přední pneu: | AT 25 x 8-12 (MAXXIS) |
Zadní pneu: | AT 25 x 10-12(MAXXIS) |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Dvojité hydraulické kotoučové |
Brzda zadní: | Hydraulická kotoučová |
Parkovací brzda: | Mechanická kotoučová |
Odpružení: | |
Přední: | Kovaná duralová nezávisle odpružená DSAT ramena s 5-ti polohovým nastavením tlumičů |
Zadní: | Kovaná duralová nezávisle odpružená DSAT ramena s 5-ti polohovým nastavením tlumičů a stabilizátorem |
Motor: | |
Typ motoru: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválcový 4 ventilový DOHC |
Výkon motoru: | 15kW/4500 ot./min. |
Výkon motoru: (off-road úprava) |
33,1kW/6000 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) |
60Nm/4000 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 106 mm x 85mm |
Objem motoru: | 750 ccm |
Startování: | Elektrické / manuální |
Chlazení motoru: | Kapalinou |
Mazání: | Automatické mazání (s mokrou skříní) |
Karburátor: | Mikuni BSR 42mm |
Zapalování: | C.D.I. - elektronické |