
JourneyMan Gladiator X8 V-twin DeLuxe EPS FACELIFT - včetně extra výbavy
Značka:
Určení:
Klíčové vlastnosti:
- 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám
- Extrémně výkonný 800 ccm motor s válci do “V”
- EPS - posilovač řízení (volitelně)
- Vstřikováni Delphi
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Automatický samosvorný zadní diferenciál
- Vynikající nitrogenové tlumiče s možností komfortního nastavení tuhosti a odskoku
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
- Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
- Ultra odolné 14” 6-plátnové pneumatiky Abuzz s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Kovaná duralová ramena
- Duralové kryty ramen a navijáku
- Modulární systém sedaček Multicargo
- Přední i zadní masivní nosiče
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
- Špičkové přední LED osvětlení
Základní informace:
Bestseller v modernizovaném kabátě! Nejprodávanější, nejsilnější, největší ...a spousta dalších „Nej“ patří dlouholeté jedničce v kategorii velkých dvouválců. Klíčem úspěchu je bezesporu vysoce spolehlivý dvouválec 800 ccm se špičkovým výkonem 63 koní a 72 Nm kroutícího momentu (off-road úprava) společně s americkým vstřikování Delphi, který zajistí zcela dostatečný výkon pro všechny druhy práce i zábavy. Nyní je TOP verze DeLuxe atraktivně zmodernizována a doplněna mj. vynikajícím LED osvětlením, čtyřmi kotoučovými brzdami na všech kolech a automatickým samosvorným zadním diferenciálem.
Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, samosvorným zadním diferenciálem, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení. Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.
Čtyřkolka JourneyMan Gladiator X8 V-Twin EPS FACELIFT - špičková, výkonná a lehce ovladatelná čtyřkolka – s brutální sílou, nadstandardní tříletou zárukou a tradicí jména Gladiator je X8 jasnou volbou!
JourneyMan Gladiator X8 FACELIFT je doslova nabitý bohatou základní výbavou, která obsahuje vysoce kvalitní ultra odolné 14“ pneumatiky Abuzz s agresivním vzorem obuté do luxusních 14“ ALU kol, silný 3000 lbs naviják, homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, masivní přední a zadní nosiče, přehledný barevný LCD displej, luxusní ochranné blástry na řídítka.
TOP verze Gladiator X8 Facelift je atraktivně zmodernizována a doplněna mj. vynikajícím LED osvětlením, čtyřmi kotoučovými brzdami na všech kolech a automatickým samosvorným zadním diferenciálem.
Technické informace:
| Kapacity: | |
|---|---|
| Benzinová nádrž: | 23 litru |
| Olej motorový: | 3,5 litru |
| Délka: | 2320 mm |
| Šířka: | 1180 mm |
| Výška: | 1360 mm |
| Rozvor (standard/prodloužený): | 1480 mm |
| Suchá hmotnost: | 403 kg / 445 kg L7e EURO 4 |
| Systém pohonu: | |
| Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
| Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
| 4x4 pohon: | Odpojitelný |
| Přední pneu: | 26x9-14 |
| Zadní pneu: | 26x11-14 |
| Brzdový systém: | |
| Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
| Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
| Parkovací brzda: | Ano |
| Odpružení: | |
| Přední (standard verze): | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
| Přední (deluxe verze): | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena |
| Zadní (standard verze): | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
| Zadní (deluxe verze): | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena |
| Motor: | |
| Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
| Výkon motoru: (homolog.) | 14,8 kW / 5600 ot. //16,24 kW L7e EURO 4 |
| Výkon motoru: (off-road úprava) | 46 kW(63k)/6700 ot./min. |
| Točivý moment: (off-road úprava) | 72 Nm/6000 ot./min |
| Vrtání x zdvih: | 91 mm x 61,5 mm |
| Objem motoru: | 800 cm3 |
| Startování: | Elektrickým startérem |
| Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
| Mazání: | S mokrou skříní |
| Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA) |
| Zapalování: | ECU Delphi |
| Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |






