
SMC Gladiator 720 Sport EFI
Značka:
Určení:
Klíčové vlastnosti:
- Agresivní moderní design se stylovými polepy
- Nejvýkonnější moderní 700 cc motor s CVT z Taiwanu
- Americké vstřikováni Delphi
- 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
- Fantastická ovladatelnost i při sepnutém 4x4
- Mimořádná světlá výška
- Nadstandardně objemná nádrž 23,5 l
- Plně stavitelné sportovní nitrogenové tlumiče (volitelně)
- Špičkové kanadské tlumiče ELKA Stage 1 (volitelně)
- Elegantní a praktické 12 “duralové disky kol
- Ultra odolné 12” 6-plátnové pneumatiky Duro Powergrip s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami (volitelně)
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Plnohodnotný sportovně - užitkový stroj i pro dva jezdce
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou (volitelně)
- Praktické rozšiřovací lemy (volitelně)
- Zadní masivní nosič
- Dva roky záruka
Základní informace:
Gladiator 720 Sport EFI konstrukčně vychází z osvědčeného nejsilnějšího taiwanského stroje, Jumba 720 R EFI od firmy SMC. Z Jumba si vzal všechny konstrukční prvky, špičkový motor motor 700ccm o výkonu 53 koní, elektronické vstřikování DELPHI a v neposlední řadě fantastické jízdní vlastnosti v čele s lehoučkým řízením a ovladatelností i v tom nejnáročněšjím terénu!
Vzhledem ke sportovnímu ražení je Gladiator 720 Sport EFI výrazně odlehčen o masivní nosiče a rámy, čímž se značně snížila hmotnost a jízdní vlastnosti se ještě vice posunuly do oblasti maximální čitelnosti a lehkosti. Ostře řezané rysy stroje se sportovním tvarováním plastů nenechají nikoho na pochybách, že před Vámi stojí stroj určený na cross-country, trial i dlouhé adrenalinové vyjížďky.
Ale myslelo se i na pracovní využití, takže k dispozici je např. silný naviják, homologované tažné zařízení či stylový pevný zadní nosič. Gladiator 720 Sport EFI má mj. v základní výbavě elegantní 12” ALU kola s odolnými 6-ti plátnovými pneu Duro Powergrip, homologované tažné s elek. zásuvkou, multifunkční displej, masivní přední i zadní nosič, uzamykatelné víčko nádrže
Technické informace:
| Kapacity: | |
|---|---|
| Benzinová nádrž: | 23,5 litru |
| Olej motorový: | -- litru |
| Délka: | 2090 mm |
| Šířka: | 1230 mm |
| Výška: | 1260 mm |
| Rozvor: | 1287 mm |
| Výška sedla: | 910 mm |
| Suchá hmotnost: | 316 kg |
| Systém pohonu: | |
| Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
| Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
| 4x4 pohon: | Odpojitelný |
| Rychlosti: | Vpřed, vzad a terénní redukce |
| Přední pneu: |
25x8-12" Duro Powergrip |
| Zadní pneu: |
25x10-12 Duro Powergrip |
| Brzdový systém: | |
| Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
| Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
| Parkovací brzda: | Ano |
| Odpružení: | |
| Přední: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení /nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena |
| Zadní: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení/nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena |
| Motor: | |
| Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
| Výkon motoru: | 39,5 kW(53k)/6550 ot./min. |
| Točivý moment: | 60 Nm/5500 ot./min |
| Vrtání x zdvih: | 100 mm x 86 mm |
| Komprese: | 9,5:1 |
| Objem motoru: | 675 cm3 |
| Startování: | Elektrickým startérem |
| Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
| Mazání: | S mokrou skříní |
| Plnění motoru: | EFI Delphi (USA) |
| Zapalování: | C.D.I. elektronické |
| Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |


























