
CFMOTO Gladiator X1000
Značka:
Určení:
* Cena dle typu homologace. Podrobné informace v ceníku.
Fotografie mají ilustrativní charakter (může se lišit barva, pneu, atd.)
Akční nabídka:
5 let záruka na všechny čtyřkolky CFMOTO!
Aktuálně mají všechny čtyřkolky CFMOTO exkluzivní záruku v délce 5 let*!
I vy jste se v tomto roce stali, nebo se stanete, součástí rodiny majitelů čtyřkolek a motocyklů CFMOTO? Máme pro vás vynikající dárek, který se určitě nedá odmítnout! Užívejte si nově 5letou ZÁRUKU na všechny čtyřkolky i motocykly značky CFMOTO!
*5 let záruka platí při nákupu strojů CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR, pro koncového zákazníka, prvního majitele, který není podnikatelem. Týká se všech modelů z aktuální nabídky strojů CFMOTO oficiálního dovozce Journeyman CZ s.r.o.. U čtyřkolek CFMOTO je záruka 5 let nebo 10.000 km.
Klíčové vlastnosti:
- 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
- Extrémně výkonný nový 1000 ccm motor s válci do “V”
- EPS - špičkový posilovač řízení s progresivním průběhem
- Elektronické vstřikováni Bosch (GER)
- Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
- Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
- Zcela nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
- Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů
- Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
- Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
- Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
- Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
- Špičkové přední i zadní LED osvětlení
- Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
Základní informace:
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!
Technické informace:
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 30 litrů |
Olej motorový: | N/A |
Délka: | 2310 mm |
Šířka: | 1250 mm |
Výška: | 1420 mm |
Rozvor: | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 430 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27x9-14 |
Zadní pneu: | 27x11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzdy zadní: | Kotoučové hydraulické |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena |
Tlumiče | Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 962,6 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
Zobrazené technické informace se mohou lišit dle roku výroby a typu homologace.