JourneyMan Gladiator X550 EFI (EPS)
Značka:
Určení:
Klíčové vlastnosti:
- 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám
- Zcela nový výkonný 500 ccm motor bez rozběhové spojky
- Variator CVTECH - Made in Canada
- EPS - posilovač řízení (volitelně)
- Vstřikování Bosch (Made in Germany)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
- Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 12” víceplátnové pneumatiky CST s agresivním vzorkem
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
- Opěrka a madla spolujezdce (volitelně)
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
Homologace EU 167 nebo-li kategorie T3b (v ČR žluté značky)
- maximální rychlost homologované verze (on-road) - 60 km/h
- 4 kotoučové brzdy na všech 4 kolech
- parkovací brzda (levá páčka)
- kompletní moderní LED osvětlení
- modernizovaný LCD displej
- technické a designové změny odpovídající normě EU 167 kategorie zařazení vozidel T3b
Základní informace:
Srdcem nového Gladiatora X550 je zcela nový 500 cc EFI motor, který přináší větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a novinka je silnější než modely s motorem 600 ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!
Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování a rozměry stroje, kde je všude dostatek místa. Maximální komfort pak nabízí varianta s EPS!
Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu a nadstandardní tříletou záruku.
Nový Gladiator X550 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, LED denní svícení, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně), ochranné blástry na ruce, výměnné odolné lemy blatníků...
Technické informace:
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 18,5 litru |
Olej motorový: | 2,9 litru |
Délka: | 2350 mm |
Šířka: | 1160 mm |
Výška: | 1400 mm |
Rozvor (standard/prodloužený): | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 360 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 25x8-12 |
Zadní pneu: | 25x10-12 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Výkon motoru: | 14,8 kW / 5600 ot. |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 28 kW(38k)/6800 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) | 46 Nm/5800 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 76,2 mm |
Objem motoru: | 495 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |