
JourneyMan Gladiator X550 EFI (EPS)
Značka:
Určení:
Klíčové vlastnosti:
- 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám
 - Zcela nový výkonný 500 ccm motor bez rozběhové spojky
 - Variator CVTECH - Made in Canada
 - EPS - posilovač řízení (volitelně)
 - Vstřikování Bosch (Made in Germany)
 - 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
 - Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
 - Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
 - Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
 - Vysoce odolné 12” víceplátnové pneumatiky CST s agresivním vzorkem
 - Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
 - Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
 - Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
 - Opěrka a madla spolujezdce (volitelně)
 - Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
 
Homologace EU 167 nebo-li kategorie T3b (v ČR žluté značky)
- maximální rychlost homologované verze (on-road) - 60 km/h
 - 4 kotoučové brzdy na všech 4 kolech
 - parkovací brzda (levá páčka)
 - kompletní moderní LED osvětlení
 - modernizovaný LCD displej
 - technické a designové změny odpovídající normě EU 167 kategorie zařazení vozidel T3b
 
Základní informace:
Srdcem nového Gladiatora X550 je zcela nový 500 cc EFI motor, který přináší větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a novinka je silnější než modely s motorem 600 ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!
Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování a rozměry stroje, kde je všude dostatek místa. Maximální komfort pak nabízí varianta s EPS!
Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu a nadstandardní tříletou záruku.
Nový Gladiator X550 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, LED denní svícení, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně), ochranné blástry na ruce, výměnné odolné lemy blatníků...
Technické informace:
| Kapacity: | |
|---|---|
| Benzinová nádrž: | 18,5 litru | 
| Olej motorový: | 2,9 litru | 
| Délka: | 2350 mm | 
| Šířka: | 1160 mm | 
| Výška: | 1400 mm | 
| Rozvor (standard/prodloužený): | 1480 mm | 
| Suchá hmotnost: | 360 kg | 
| Systém pohonu: | |
| Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) | 
| Náhon kol: | Kardanovými hřídeli | 
| 4x4 pohon: | Odpojitelný | 
| Přední pneu: | 25x8-12 | 
| Zadní pneu: | 25x10-12 | 
| Brzdový systém: | |
| Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické | 
| Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická | 
| Parkovací brzda: | Ano | 
| Odpružení: | |
| Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | 
| Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | 
| Motor: | |
| Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC | 
| Výkon motoru: | 14,8 kW / 5600 ot. | 
| Výkon motoru: (off-road úprava) | 28 kW(38k)/6800 ot./min. | 
| Točivý moment: (off-road úprava) | 46 Nm/5800 ot./min | 
| Vrtání x zdvih: | 91 mm x 76,2 mm | 
| Objem motoru: | 495 cm3 | 
| Startování: | Elektrickým startérem | 
| Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem | 
| Mazání: | S mokrou skříní | 
| Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI | 
| Zapalování: | ECU Bosch | 
| Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů | 














































